نیمانیما، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
پیوندمن و باباپیوندمن و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نیما...فرشته زمینی من

نیما عاشقه جشن تولده

1396/3/2 22:05
نویسنده : Amin@sara
45 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی..... این پستی که الان برات میذارم ماله قبل از عید هست ومن اونموقع وبلاگ نداشتم که برات تعریف کنم  زن عمو ما رو واسه تولده ماهان دعوت کرد درست همون روز هم شیفت کاریه بابات بود منم ابعد از به دنیا اومدنت بدون بابایی مهمونی هایی رو که دعوت میشیدیم نمیرفتم چون از پس گریه کردنت در مهمونی بر نمیومدم خلاصه با اصرار مامان جون راضی شدم و یه هدیه واسه ماهان خریدم و رفتیم خونه مامانی(مامان من)و تورو بردم حموم امادت کردم وبابایی اومد دنبالمون و رسوندمون خونه عمو و خودش رفت سرکار......همه استقبال کردن از منوشما و خداروشکر اونطور که فکر میکردم نبودی بالعکس عاشقه تولد شده بودی و ذوق میکردی مخصوصا موقع شمع فوت کردن و خوندن شعر تولد...تولد....تولللدت مباااارک...قربونت برم ایشالاتولده خودتو بگیرم ذوق کنی.خلاصه بعد از جشن به بابا زنگ زدم واومد دنبالمون زن عمو هم یه دونه از مینیون های ماهان رو بعنوان گیفت داد به شما کلی ذوق کردی براش.بابا اومد دنبالمون بخاطر شیفت کاریش ما رو رسوند خونه مامانی ......وااااااای نیما وقتی رفتیم خونه مامامی هنوز تو حال وهوای جشن تولد بودی و مامانی هم همش برات شعره (تولد تولد)رو میخوندو تو هم با مینی بازی میکردی وذوق میکردی ایشالاکه همیشه خندون باشی.

عکسهای شب تولد که اومدیم خونه مامانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)