نیمانیما، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
پیوندمن و باباپیوندمن و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نیما...فرشته زمینی من

امروز,,,,,

1396/4/5 12:26
نویسنده : Amin@sara
41 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بابا امین شش روز مرخصی گرفته بود که با هم بریم بوانات ,,,,,خونه باغ مامان

جون اینا

اما من تصمیم گرفتم بخاطر شرایط شغلی بابایی و مشکلات شغلی که بابا امین  طی چندهفته پیش داشت اون رو تنهایی و به قول بعضیا مجردی بفرستمش بوانات وخودمون هم بیاییم خونه مامانی

اماخودش راضی نبود تا همین الان هم اصرار میکرد که حتما باهاش بریم و اما من بابایی رو قانع کردم که مردا هم بعضی وقتا به تنهایی احتیاج دارن خیلی خوشحالم که بابا امین اینقدر مارو دوست داره هیچ جا بدون ما نمیتونه بره  خلاصه اومدیم خونه مامانی و بابایی رو راهی کردیم و الان هم منتظر تماسش

هستیم که به سلامت برسه عزیزم

پسر عزیزم دوست دارم اول از همه حضرت علی و بعد بابا امین رو الگوی خودت انتخاب کنی

برای محبتتو و بابا امینمحبت ارزوووووی بهترین هارو دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)