نیمانیما، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
پیوندمن و باباپیوندمن و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نیما...فرشته زمینی من

پسر پاییزی من

1396/9/6 16:02
نویسنده : Amin@sara
430 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزتر از جانم
ببخشید که خیلی دور به دور پست گذاشتم اخه ماجراهایی پیش اومد که فرصت ثبت خاطرات تو رو از من گرفت.به هر حال عزیزم ببخشید



چیزی به تولد یکسالگیت نمونده شاهزاده من ...پنج روزه دیگه سالگرد مادر شدنم هست ...حسه زیبا وقشنگی هست ... یازدهم آذر1395پسر کوچولوی مو مشکیِ من زمینی میشه...پیشاپیش زمینی شدنت مبارک عشقم.


ده دقیقه بعد از متولد شدن شاهزاده من


18روزگیه شاهزاده من ...


21روزگی پسر پاییزی من در اولین یلداش


یکماهگی قند عسل


دو ماهگی فسقلی و کریسمس


سه ماهگی شیرین عسلم




به ترتیب چهار و پنج ماهگی پسر پاییزی من




شش ماهگی پسر پاییزی من


هفت ماهگی ناز نازیِ من


هشت ماهگی گل پسری


نه ماهگی خوشتیپم


ده ماهگی نیما گلی


و این هم یازده ماهگی گل پسررررم
ایشالا عکسهای تولدت رومیذارم اما باتاخیر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)