نیمانیما، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
پیوندمن و باباپیوندمن و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نیما...فرشته زمینی من

شرمنده ام

1396/9/27 2:15
نویسنده : Amin@sara
100 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزه دله من با رویی سیاه این پست رو برات میذارم چون خیلی وقته برات پست نذاشتم و معذرت میخوام عزیزم
ازت خجالت می کشم پسرم به دو دلیل اول اینکه سه ماه از رویش مرواریدهای خوشگلت میگذره و من هنوز تدارکی برات ندیدم و دوم اینکه17روز از تولدت میگذره پسرکم و من جشنی برات نگرفتم و جشنی که درست روز تاریخ تولد خودت بگیرم وانگار حق مادری رو اصلا ادا نکردم اما پسرکم من و بابا امین به فکر هر دوی اینها هستیم به خاطر عروسی عمه لیلا مجبور شدیم روز تولدت رو جشن نگیریم آخه عروسی عمه14اذر 2روز بعد از زمینی شدنت بود و همه سرگرم عروسی و کارهای قبل از عروسی بودن ومن و بابا امین جشن تولد یکسالگیت رو به امید خدا11بهمن ماه میگیریم و اول دی ماه هم برای مروارید های خوشگلت تدارک کوچولویی میبینیم ..




دو هفته پیش هم شما رو برای عکسهای یک سالگیتون و بردیم اتلیه


خوابه بعد از حموم میچسبه ها








نمایی از شیطونی هات









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)